Inici curs 2021-2022 - Grau en Infermeria

• Publicado el 13 de setembre de 2021

Mesures específiques i indicacions en relació amb la prevenció i control de la COVID-19 durant el nou curs universitari.

Benvolguts/des estudiants,

En els darrers dies, des del Campus Docent Sant Joan de Déu estem treballant i fent les gestions necessàries per programar el curs vinent amb les darreres mesures extraordinàries establertes en el Pla sectorial d’universitats 2021, publicat pel Procicat mitjançant la resolució prorrogada SLT/2704/2021 de 2 de setembre.

En aquest context, i seguint les mesures específiques de la Universitat de Barcelona en la resolució del rector a data 8 de setembre 2021:

- S’inicia tota la docència del Campus de forma presencial segons calendari establert i sense grups bombolla (això implica una presencialitat simultània restringida del 70%, ja que hi ha estudiants en períodes d’Estades clíniques).

Ús obligatori de la mascareta per contenir el brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 en qualsevol espai tancat d’ús públic, amb independència del manteniment de la distància física interpersonal de seguretat.

- Mantenir la distància de seguretat a les entrades i sortides de les aules i distribució de les entrades i sortides al Campus per cursos de la següent manera:

• Primer curs: pati interior (Esade)
  • Segon curs: carrer Miret i Sans
  • Tercer curs: carrer Miret i Sans
  • Quart curs: pati interior (Esade)

-  Obertura de les portes de les aules, a ser possible de forma permanent. Quan no sigui possible cal renovar l’aire durant les pauses un temps mínim de 10 minuts. Al Campus existeix un sistema de renovació d’aire continu degut a que les finestres no s’obren.

-  Rentat de mans abans d’entrar i a la sortida.

Gràcies per la vostra col·laboració

Direcció,
Campus Docent Sant Joan de Déu