Inici del servei de préstec entre la Biblioteca SJD i la comunitat UB

• Publicado el 01 de desembre de 2016

Aquest 1 de desembre de 2016 s'inicia el servei de préstec entre la Biblioteca Sant Joan de Déu i la comunitat de la Universitat de Barcelona, permeten als estudiants del Campus Docent Sant Joan de Déu accedir a ambdues col·leccions.

El maig del 2016 la Biblioteca Sant Joan de Déu va firmar un conveni d'integració tècnica amb el CRAI (Centre de Recursos per l'Aprenentatge i la Investigació) de la Universitat de Barcelona (UB). Això implica la integració de les col·leccions bibliogràfiques de la Biblioteca SJD al Catàleg de la Universitat de Barcelona, i 'accés a col·leccions i fons de la UB.

A partir d'avui 1 de desembre de 2016, qualsevol usuari de la Biblioteca Sant Joan de Déu , que hagi estat donat d'alta per la nostra biblioteca, podrà agafar en préstec qualsevol llibre que estigui a les biblioteques de la UB i viceversa, estudiants de la UB podran utilitzar el servei de préstec de la Biblioteca SJD. En tots els casos, serà necessari presentar el carnet UB o el DNI a la biblioteca on es vulguin retirar llibres.

El nombre de préstecs i de dies de préstec s'ajusten a la normativa UB i passen a ser en termes generals: 10 exemplars màxim per usuari i 20 dies de préstec. Si es tracta de bibliografia recomanada, el préstec és de 10 dies. Els terminis de devolució seran en funció del reglament del servei de préstec de la UB i el no compliment de la normativa implicarà una sanció per part de la biblioteca, quedant l'usuari exempt temporalment del servei de préstec. És important saber que no es realitzaran reserves de llibres.

Amb aquest nou servei de préstec la Biblioteca SJD obté dos dels objectius que tractava d'aconseguir des de fa temps, visualitzar la biblioteca a través de grans catàlegs com el de la UB i ampliar l'accés dels usuaris a un fons bibliogràfic més ampli.