Jornada de benvinguda per als nous estudiants del curs 2016/17

• Publicado el 13 de setembre de 2016

Aquest dilluns s'ha realitzat la sessió de benvinguda per als nous estudiants del Grau en Infermeria i dels Cicles Formatius.

Durant la jornada de benvinguda la Dra. Amèlia Guilera, directora del Campus Docent, juntament amb altres membres de l’equip directiu i personal d'administració i serveis; han explicat als nous estudiants el funcionament de cada ensenyament que s'hi imparteix, els trets identitaris i la filosofia del Campus Docent i, també, els valors que regeixen l'Orde Hospitalari Sant Joan de Déu.
Aquesta jornada ha servit com a una primera presa de contacte amb la institució i el centre, els futurs professors i els companys d'estudi. Durant els pròxims dies l'activitat acadèmica començarà a omplir les aules del centre, on es desenvoluparan les assignatures i activitats pròpies de cada ensenyament. A més, aquesta jornada de benvinguda, serà completada en els dies propers amb una sèrie de seminaris de presentació de la biblioteca.
També s’ha donat la benvinguda al nou curs acadèmic als estudiants dels altres cursos del Grau en Infermeria i dels Cicles Formatius.