Jornada: Els drets dels infants: nens/es i adolescents d'origen immigrat

Drets_Infants.png

Aquesta Jornada es cel·lebrarà el 13 de febrer de 2009 a les 10:00 hores a l'Edifici Docent de l'EUI Sant Joan de Déu

El 13 de febrer de 2009 es cel·lebrarà una jornada dedicada a tractar el tema dels drets dels/de les nens/es i adolescents d'origen immigrat.

Les inscripcions s'han de realitzar abans del 10 de febrer de 2009 trucant telèfon 932800949, el preu per inscripció és de 30 euros.

A continuació es detalla el programa de la Jornada:

10:15h-11:15h Conferència: Reflexions sobre la incorporació al sistema educatiu dels fills i filles de famílies immigrades

Sr. Albert Grau (Inspector del Departament d'Educació. Generalitat de Catalunya)

11:15h-11:45h Conferència: Menors no acompanyats. Context actual i perspectives de futur

Sr. Ismael Palacín (Director de Projectes. Casal del Infants. Acció Social als Barris)

13:00h. Cloenda.

Edicifi Docent de l'Escola Universitària d'Infermeria Sant Joan de Déu.

c/Sta. Rosa, 39- 37

08950 Esplugues de Llobregat

(Es lliurarà certificat d'assistència)