Jornada Informativa Psoriasi

• Publicado el 08 de desembre de 2009

psoriasis.jpg

Dissabte, 19 de desembre de 2009 a les 17.00 h. Centre de Recursos Juvenils PALMA (Cr. La Palma 6-10, Lleida).

Programa de la Jornada

17:00 BENVINGUDA I PRESENTACIÓ DE LA JORNADA

Dr. Josep Manel Casanova, Professor Titular de Dermatologia de la Universitat de Lleida, Vice-president de la Secció Catalana de l’ Acadèmia Espanyola de Dermatologia i Cap de Secció de Dermatologia a l’Hospital Arnau de Vilanova

Sr. Santiago Alfonso, Gerent d’Acció Psoriasi

Sr. Jaume Aixalà, Soci i Delegat Territorial d’Acció Psoriasi a Lleida

17:15 Tractament de la psoriasi a les diferents etapes de la vida

Dr. Josep Manel Casanova, Professor Titular de Dermatologia de la Universitat de Lleida, Vice-president de la Secció Catalana de l’Acadèmia Espanyola de Dermatologia i Cap de Secció de Dermatologia a l’Hospital Arnau de Vilanova

18:00 Informar-se és millorar

Sr. Jaume Aixalà, Soci i Delegat Territorial d’Acció Psoriasi a Lleida

18:20 Col·loqui

Entrada lliure i gratuïta.

Cal confirmar l’assistència a Acció Psoriasi (C/ Borriana 44 - 08030 Barcelona – Tel. 932 804 622 - Fax. 932 804 280 psoriasi@pangea.orgwww.accionpsoriasis.org)