Jornada de Portes Obertes Grau en Infermeria. Tindrà lloc el proper dia 3 d’abril de 2014, en horari de matí (12h.) i de tarda (15.30h.)

• Publicado el 10 de març de 2014

La Jornada de Portes obertes de l’EUI Sant Joan de Déu, va adreçada a tots els futurs estudiants que vulgueu estudiar el Grau en Infermeria, el curs 2014/2015, en el nostre centre.

L’objectiu d’aquesta jornada és  la presentació de l'ensenyament de Grau en Infermeria i el pla d'estudis, les sortides professionals i fer una visita guiada per les instal·lacions de l'escola.

La Jornada s’adreça a estudiants de Batxillerat i CFGS i demés persones interessades en cursar el Grau en Infermeria que s'imparteix a l'escola.

El programa de la jornada, en les dues sessions, serà el següent:

• Benvinguda institucional a càrrec de la directora del centre.
  • Presentació del pla d'estudis i les sortides professionals a càrrec de la Secretària Docent de l'escola.
  • Presentació del procés de Preinscripció i matrícula a càrrec de la Cap de Negociat Administratiu de l’escola.
  • Torn obert de preguntes i assessorament personalitzat sobre qüestions relatives a l'ensenyament.
  • Cloenda de la sessió i visita a les instal·lacions del centre.

La jornada tindrà lloc a l’aula 4 (matí) i aula 1 (tarda) de l’ Escola Universitària d'Infermeria (Campus Docent Sant Joan de Déu).

COM ARRIBAR AL CAMPUS DOCENT SANT JOAN DE DÉU

c/ Santa Rosa, 39-57 Edifici Docent

08950 Esplugues de Llobregat (Barcelona)

ACCESSOS