I Jornada de Treballs de Final de Grau d’Infermeria de la Universitat de Barcelona

• Publicado el 08 de maig de 2018

La Dra. Bárbara Hurtado participa en la primera jornada de Treball Final de Grau, en representació del Campus Docent.

El passat 3 de maig l’Escola d’Infermeria de la Universitat de Barcelona va acollir la primera Jornada de Treballs de Final de Grau (TFG) en Infermeria. Actualment el TFG és una assignatura obligatòria, en la majoria de graus universitaris, que conjuga la integració i aplicació de totes les competències adquirides al llarg dels estudis, culminant així aquesta etapa de formació.

Els principals objectius de la jornada foren: per un costat mostrar els diversos formats i modalitats de TFG que s’estan realitzant a les universitats catalanes, centrant-se en el Grau en Infermeria; i per l’altre els estudiants van tenir l’oportunitat d’exposar públicament els seus treballs en format pòster, tal com farien en un congrés o jornada científica.

La Dra. Bárbara Hurtado va participar en la segona taula rodona del dia, on es van presentar les diferents tipologies de treballs de final de grau realitzats a diferents centres de Catalunya. La professora del Campus Docent va compartir el debat amb la Dra. Concepció Fuentes (Universitat de Girona), Dra. Anna Vila (Universitat de Vic), Sra. Ester Colillas (Universitat de Manresa) i la Dra. Cristina Monforte (Universitat Internacional de Catalunya).

La jornada anava dirigida tant al professorat dels Graus en Infermeria com als estudiants de 4rt curs que estiguin cursant l’assignatura de TFG.

Grau