L'Escola Universitària d'Infermeria i el Centre Docent Sant Joan de Déu us desitgen Bon Nadal

presentacion.jpg
Durant les festes de Nadal l'edifici de l'Escola i el Centre Docent estarà tancat des del 22 de desembre al 7 de gener ambdós inclosos. La Biblioteca adopta l'horari de nadal.

Horari Escola i Centre Docent Sant Joan de Déu

Durant aquestes dates l'edifici de l'Escola i el Centre Docent estarà tancat cerrado des del 22 de desembre al 7 de gener ambdós inclosos.

Horari Biblioteca

La biblioteca tancarà els dies 25 i 26 de desembre, 1, 2 i 6 de gener. Durant aquestes setmanes l'horari de la biblioteca serà de 8:30 a 17:30 hores. A partir del 8 de gener s'iniciarà l'horari habitual de 8:00 a 20:30 hores.

Presentació realitzada per Cristina Roy i Laia Gómez, alumnes del Cicle de Grau Mitjà Tècnic en Cures d'auxiliar d'infemeria. Desembre 2008.

[img_assist|nid=962|title=Presentación realizada por Cristina Roy y Laia Gómez|desc=|link=none|align=left|width=640|height=480]