L'exestudiant Ikram Allaoui, guardonada amb el Premi Extraordinari de Grau per la Universitat de Barcelona

• Publicado el 03 de novembre de 2021

Aquest guardó reconeix els estudiants de la Universitat de Barcelona que han finalitzat els seus estudis amb una qualificació mitjana igual o superior a 9.

L’exestudiant del Grau en Infermeria, Ikram Allaoui, ha estat guardonada amb el Premi Extraordinari de Grau per la Universitat de Barcelona després d'haver obtingut la qualificació mitjana més alta dels seus estudis en la promoció 2018-2019 del Campus Docent SJD. A causa de la pandèmia, l’acte de lliurament dels diplomes d'aquesta edició va ser ajornada fins el passat mes d'octubre, on finalment es va poder celebrar al Paranimf de l'Edifici Històric de la UB.

La Universitat de Barcelona atorga premis extraordinaris cada curs acadèmic per als diferents ensenyaments oficials de grau i de màster que imparteix. En els premis extraordinaris poden concórrer els estudiants de la UB i dels centres adscrits que hagin finalitzat els seus estudis en qualsevol de les convocatòries establertes per al curs acadèmic corresponent, amb independència de l’any en què els hagin iniciat. Aquests guardons reconeixen els estudiants de la Universitat de Barcelona que han finalitzat els seus estudis amb una qualificació mitjana igual o superior a 9.

Des del Campus Docent Sant Joan de Déu volem felicitar l'Ikram per aquest merescut premi i esperem que pugui gaudir-ne de molts més durant la seva etapa professional. Enhorabona!

Grau