Llistat alumnes acceptats en 1a preferència EUI Sant Joan de Déu Grau en Infermeria Curs 2009/2010

• Publicado el 16 de juliol de 2009

logo eui.jpg

Ja està disponible el llistat d'alumnes acceptats.

Clicant aquí poden consultar el llistat d'alumnes acceptats en 1ª preferència per al Grau en Infermeria del Curs 2009/2010 que s'impartirà a l'EUI Sant Joan de Déu.

També poden consultar clicant aquí el llistat d'alumnes admesos, incloent-hi les reclamacions i la 1º renúncia a la reassignació (23 de juliol de 2009).

Poden consultar clicant aquí  la documentació a presentar el dia de matriculació.

Les sessions informatives per als alumnes de nou ingrés del Grau en Infermeria Curs 2009/2010 seran:

Dilluns 20 de juliol de 2009 a les 12:00h.

Dimecres 02 de setembre de 2009 a les 12:00h.