La Magic Line ajuda un projecte de la School of Nursing of Sant John of God

• Publicado el 23 de abril de 2018

Dins de l’acte de Cloenda de la Magic Line 2018 s’han entregat les beques als projectes finançats amb els diners recollits.

El Campus Docent Sant Joan de Déu ha rebut una beca de la Magic Line per al projecte de “Tutorització de les pràctiques assistencials d’infermeria SRN de la School of Nursing of Sant John of God de Sierra Leone”.

Actualment Sierra Leone compta amb 300 infermeres SRN (State Registered Nurse) treballant als hospitals de tot el país. Però això és un número insuficient per atendre una població de més de set milions d’habitants. Per enfrontar aquesta situació és necessari formar infermers i infermeres que puguin donar cobertura i resposta a les demandes professionals, socials i assistencial en tot el territori.

Dins del programa d’agermanament del Campus Docent Sant Joan de Déu i l’Escola d’Infermeria de Mabessenh (School of Nursing of Sant John of God) es treballa per aconseguir un entorn segur d’aprenentatge durant el període de les pràctiques clíniques hospitalàries. I d’aquesta manera poder formar més eficientment els estudiants i garantir el seu aprenentatge.

El premi va ser recollit per la Sra. Jennifer Suárez en representació del Campus Docent i que a més treballa directament en l’Escola d’Infermeria de Mabessenh. També van assistir-hi la Dra. Amèlia Guilera, directora del Campus Docent, i la Sra. Judith Boluña, responsable d'administració i finances i serveis generals.

Més informació sobre els projectes finançats per la Magic Line a la seva pàgina web.

Font d'informació: 26 projectes socials finaçats amb la ML Barcelona - Magic Line Sant Joan de Déu

Solidaritat