Marta Almansa Esteva rep el premi extraordinari del Grau en Infermeria de la Universitat de Barcelona

• Publicado el 18 de abril de 2018

L’exestudiant del Grau en Infermeria del Campus Docent, Marta Almansa, va recollir el Premi Extraordinari de Grau per haver obtingut la qualificació mitjana més alta dels seus estudis de la promoció 2015-2016.

L’acte de lliurament dels diplomes de Premi Extraordinari de Grau i de Màster va tenir lloc el 10 d’abril a les 17 hores i va estar presidit pel rector Dr. Joan Elias, on a més van assistir-hi bona part dels premiats —més de 200 en total—, acompanyats de les seves famílies.

En representació del Campus Docent van acompanyar la Marta les professores Dra. M. José Morera, Dra. Núria Roca i Sra. Carme Vega.

Cada curs acadèmic s’atorguen premis extraordinaris per als diferents ensenyaments oficials de grau i de màster que imparteix la Universitat de Barcelona. Pot concórrer a aquesta convocatòria de premis extraordinaris els estudiants de la Universitat de Barcelona i dels centres adscrits que hagin finalitzat els estudis en qualsevol de les convocatòries establertes per al curs acadèmic corresponent, amb independència de l’any en què els hagi iniciat. Aquests guardons reconeixen els estudiants de la Universitat de Barcelona que han finalitzat els seus estudis amb una qualificació mitjana igual o superior a 9.

Durant l’acte el catedràtic de Teoria de l’Educació, el Dr. Miquel Martinez, va fer un petit parlament on va destacar que avui en dia l’educació i la formació s’han de realitzar al llarg de la vida, ja que els coneixements i tècniques professionals canvien ràpidament i cal adaptar-s’hi.

Tot l’equip del Campus Docent Sant Joan de Déu felicita la Sra. Marta Almansa per aquest premi.

Grau