"Necessitats espirituals de les persones malaltes en la darrera etapa de la seva vida", coordinat per Anna Ramió

neces_espir.jpg

S'ha publicat el treball d'investigació realitzat per diverses persones de l'Orde Hospitalària, germans i professionals, en les Unitats de Cures Paliatives dels diferents hospitals de la Província d'Aragó.

Ha estat coordinat per Anna Ramió, professora de l'EUI Sant Joan de Déu, i compta amb autors com: Gmà. Ramón Martín (Fundación Instituto San José), Ana Pastor (Hospital de Zaragoza), Gmà. Gabino Gorostieta (Hospital de Pamplona), Gmà. Jesús Etayo (Conseller Cúria General), Gmà. Simón Azpiroz (Serveis Socials-Barcelona), Gmà. Miguel Martín (Hospital de Esplugues), Gmà. Juan Bta. Llinares (Hospital de Palma de Mallorca) i Àngels Pedrola (EUI Sant Joan de Déu).  També ha comptat amb la col·laboració d'Amèlia Guilera (EUI Sant Joan de Déu), Gmana. Pilar Ederra (Hospital de Pamplona) i Mª Jesús Elvira de la Morena (Fundación Instituto San José).

Es tracta la dimensió essencial de la assistència integral que es porta a terme als centres de la nostra Institució i que segueix el veritable esperit de Sant Joan de Déu. L'Orde Hospitalària desenvolupa una intensa activitat al camp de les cures paliatives, que es tradueix en experiència, implicació i compromís dels equips a nivells internacional, nacional i provincial.  El llibre, segons els seus autors, sorgeix de la necessitat de profunditzar sobre les necessitats espirituals de les persones malaltes en la darrera etapa de la seva vida, amb la finalitat de contribuir a la reflexió i enfortir la seva atenció integral, mantenint i/o adequat l'acompanyament que s'ofereix a cadascún dels nostres centres.

S'ha publicat a la col·lecció “Pastoral” de l'editorial PPC i es pot comprar en llibreries al preu de 10€.

Informació sobre el llibre a l'Editorial PPC: http://www.ppc-editorial.com/ver_libro.aspx?id=18404