Nou curs universitari sobre atenció dels trastorns mentals en el context ètic i legal.

• Publicado el 14 de juliol de 2016

La Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, conjuntament amb el Parc Sanitari Sant Joan de Déu presenten el Curs d'extensió universitària "Atenció dels trastorns mentals en el context ètic i legal".

El curs té com objectiu cobrir un espai formatiu especialitzat en el marc de les relacions de la salut mental i el dret. Presenta una proposta principalment pràctica on s’analitzaran aspectes clínics assistencials des de la perspectiva de la bioètica, el dret civil i el dret penal, incloent una reflexió sobre els diferents rols dels professionals en els processos judicials; sempre partint del conceptes bàsics en dret que s’adquiriran durant el procés d’aprenentatge.

El curs s’adreça especialment a estudiants i titulats d’infermeria, criminologia, medicina, psicologia i treball social.

L'inici del curs tindrà lloc el dia 6 d' octubre del 2016, i està programada la seva finalització a mitjans del mes de desembre. Les classes presencials tindran lloc els dijous i divendres de 15:30 a 20:30 h. a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona.

Tríptic informatiu.