Obert el termini d’inscripció en les proves ACOE fins al 24 de gener

• Publicado el 19 de gener de 2009

ics.jpg
L’Associació Catalana de Llevadores (ACL), convoca conjuntament amb l’Institut d’Estudis de la Salut (IES), una nova edició de les proves d’Avaluació Clínica Objectiva i Estructurada (ACOE) de Certificació de la competència clínica per a llevadores.

Aquesta prova consisteix en situacions simulades representatives de la pràctica de les llevadores i compta amb el suport de la Unitat Docent de Llevadores de Catalunya.

Les proves d’avaluació de la competència professional són de participació voluntària i de manera totalment confidencial, acrediten la competència dels professionals participants. Actualment han realitzat aquesta prova 108 llevadores.

Progressivament, aquesta avaluació va comptant amb el reconeixement de les institucions sanitàries, en aquests moments la certificació de la competència clínica per a llevadores és un mèrit en l’obtenció de l’acreditació per ser tutor/a de llevadores internes residents (LLIR) de l’Institut Català de la Salut.

Les dates de les proves son el 24 de gener del 2009 i es duran a terme en l’Hospital Materno Infantil de la Vall d’Hebron.

Les persones interessades han de fer la preinscripció abans del 24 de gener a l’associació mitjançant correu electrònic llevadores@llevadores.cat o bé per telèfon 93 3101564.