Obertura de la borsa de treball de l'ICS

ics.jpg
La inscripció en aquesta borsa us pot facilitar l'accés a llocs de treball de caràcter temporal com a personal interí, substitut o de reforç. Les dades corresponents al vostre currículum també us serviran per participar en els processos selectius de concurs oposició que l'ICS convoca.

Us donem la benvinguda a la borsa de treball en línia de l’Institut Català de la Salut (ICS).

La inscripció en aquesta borsa us pot facilitar l’accés a llocs de treball de caràcter temporal com a personal interí, substitut o de reforç. El sistema de selecció temporal de l’ICS està regulat al Pacte de la Mesa sectorial de negociació de sanitat sobre regulació del sistema de selecció per al nomenament de personal estatutari temporal en l’àmbit de l’empresa pública ICS.

Heu de saber que les dades corresponents al vostre currículum professional que inclogueu a la borsa també us serviran per participar en els processos selectius de concurs oposició que l’ICS convoca.

Més informació a l'Institut Català de la Salut (ICS).