Orientacions acadèmiques del Grau en Infermeria pel curs 2020-2021

• Publicado el 02 de juliol de 2020

El Grau en Infermeria que imparteix el Campus Docent seguirà les orientacions acadèmiques de la Universitat de Barcelona el proper curs 2020-21.

Una vegada aprovat el calendari acadèmic per al curs 2020-2021, aquest s’iniciarà el 21 de setembre i, com a mínim, durant els primers mesos del curs i mentre duri la incertesa sanitària, estarà contextualitzat en un escenari de docència mixta davant la necessitat de combinar la presencialitat que caracteritza els ensenyaments de la Universitat de Barcelona, amb la docència en línia. Tot plegat, amb l’objectiu de vetllar per poder dur a terme el curs amb les màximes garanties docents i d’acord amb les particularitats del nostre centre.

La docència del Grau en Infermeria és presencial. Només la situació d’excepcionalitat fa que es plantegi la modalitat de docència mixta per al curs 2020-2021, sense tancar la possibilitat de tenir una docència presencial al segon semestre d’acord a les directrius de les autoritats sanitàries i poder fer els ajustos necessaris en la planificació. Donat l’escenari d’incertesa, la planificació de la docència pel proper curs continua sent docència d’emergència i una vegada més s’hauran d’ajustar els components acadèmics, organitzatius i recursos a contextos d’aprenentatge alternatius.

El Campus Docent facilitarà, en els espais que ho precisin, la tecnologia que possibiliti el seguiment de classes simultàniament per grups presencials reduïts d’estudiants i per estudiants connectats virtualment.

El Campus Docent adopta el concepte de docència mixta com una accepció que inclogui la realitat i casuística en relació a la seva infraestructura que principalment relaciona quatre qüestions bàsiques:

1. Espais físics
  2. Recursos materials
  3. Recursos humans (PDI i PAS)
  4. Naturalesa de les assignatures

ORIENTACIONS PER A LA PLANIFICACIÓ DE LA DOCÈNCIA PER AL CURS 2020-2021