Participació a la 10a edició del concurs "Pinta la Marató"

Poster_Pinta_la_marato.jpg
Els i les alumnes de 1r curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà "Tècnic en Cures Auxiliars d'Infermeria" del Centre Docent Sant Joan de Déu, van participar a la 10a edició del concurs "Pinta la Marató".

Aquest concurs té com a objectius principals:

• Fomentar l'esperit solidari i donar a conèixer als joves les malalties mentals greu, tema del que tracta enguany la Marató de TV3.

• Els/Les alumnes han plasmat en aquest cartell una visió pròpia de les malalties mentals greus.

Ha estat una experiència molt enriquidora on s'ha fomentat el treball en equip.

Esperem que us agradi el nostre mural! (podeu veure'l clicant aquí)