Premi a la millor comunicació en les III Jornades d'estudiants d'infermeria de l'ADEIC

• Publicado el 20 de març de 2018

Laura Porto, estudiant de 4rt curs del Grau en Infermeria, ha obtingut el premi a la millor comunicació per "Emocionalment competents per cuidar".

El premi s'ha lliurat en les III Jornades d'Estudiants d'Infermeria organitzades per l'Associació de Degans i/o Directors de Facultats i Escoles d'Infermeria de Catalunya, Balears i Andorra (ADEIC), realitzades el passat 12 de març.

Les jornades s'organitzen bianualment i estan dirigides, principalment, als estudiants universitaris dels Graus en Infermeria. L'esdeveniment és una porta perquè els estudiants s'iniciïn en la presentació de treballs, tant en format pòster com comunicacions orals. També és un espai de convivència que permet conèixer estudiants i professors d'altres centres i compartir experiències.

En l'edició del 2018 han participat Anna Carrasco Alvarez, Bellanirys Peña Estevez, Andrea Hernández Nualart, Beatriz Navarro Martin, Miriam Escudero Palomares, Allan Messias Dos Santos, Ana Maria Stanciu, Aida Serrano Moreno, Mireia Ruiz-Ruano Sanchez, Laura Porto Boix, Clàudia Amat Jiménez, Helena García Adan i Núria Casulleras Oliver, estudiants del Grau en Infermeria, juntament amb el professor Dr. Carlos Nebot Bergua. En la jornada, les estudiants del Campus Docent Sant Joan de Déu han presentat 3 pòsters i 2 comunicacions.

Com en les anteriors edicions, les estudiants del Campus han viscut una experiència molt positiva, plena de somriures i bons moments, tot compartint la seva passió per la infermeria.

Grau