Primera edició del Cicle Formatiu de Grau Superior (LOE) d'Integració Social

• Publicado el 15 de setembre de 2020

El Campus Docent Sant Joan de Déu imparteix el curs 2020-2021 el Cicle Formatiu de Grau Superior (LOE) d'Integració Social.

Aquesta formació pertany a la branca professional de Serveis Socioculturals i a la comunitat. La durada de el curs és de 2.000 hores distribuïdes en dos cursos acadèmics.

La Formació professional té una acollida laboral important amb altes taxes d'inserció laboral i permet continuar estudiant als alumnes que volen seguir un procés formatiu. Actualment és una de les vies més ràpides d'accés al mercat laboral.

Amb aquesta aposta, el Campus Docent obre la línia social en Formació professional. Aquesta formació, està dirigida a persones que volen incorporar-se al món laboral com integradors/es socials i als estudiants que trien la via dels cicles formatius per accedir posteriorment a qualsevol Grau universitari.

El perfil de l'alumnat pot ser tan ampli com cadascuna de les sortides professionals però hauran de compartir la capacitat d'empatia i de bones habilitats socials que els permetin comunicar-se positivament promovent una especial sensibilitat per treballar amb els col·lectius més vulnerables.

Aquests estudis capaciten l'estudiant per programar, organitzar, implementar i avaluar les intervencions d'integració social aplicant estratègies i tècniques específiques, promovent la igualtat d'oportunitats, actuant en tot moment amb una actitud de respecte cap a les persones destinatàries i garantint la creació d’entorns segurs tant per a les persones destinatàries com per al professional.

Per fer-ho possible, els estudis es caracteritzaran per la seva formació integral, el seguiment individualitzat, la metodologia de treball i la relació amb el món laboral. Tots ells, elements bàsics i imprescindibles per capacitar l'alumnat a desenvolupar les seves capacitats, habilitats i valors tant acadèmics com professionals.

El Campus posa a disposició tots els recursos necessaris per a l'assoliment de les competències pròpies d'aquesta titulació, un equip docent amb àmplia experiència professional en la seva àrea de coneixement i un ampli ventall d'empreses per dur a terme les pràctiques específiques de la titulació.

Veure vídeo

Cicles formatius