La recerca de Sant Joan de Déu estrena dues pàgines web

• Publicado el 15 de juliol de 2020

L’ecosistema web de Sant Joan de Déu compta amb dues pàgines web noves centrades en la recerca que realitzen diferents centres de la província.

Per una banda la Fundació de Recerca Sant Joan de Déu actualitza i renova la seva imatge web amb SJD Recerca. I per l’altra l’Institut de Recerca Sant Joan de Déu estrena web.

Les dues pàgines web han estat creades amb l’objectiu de donar més visibilitat als grups i àrees de recerca i als seus professionals. Per fer-ho possible, el treball de desenvolupament de les webs ha comptat amb la col·laboració d’investigadors i investigadores de Sant Joan de Déu.

Les webs s’han dissenyat per ser més atractives visualment, millorant la navegació dels usuaris, adaptant-les a formats mòbil i tablet, amb l’objectiu final de millorar el posicionament de la nostra institució dins de l’entorn visual.

Una de les característiques diferencials de la institució, i que així es reflecteix en la web, és la unió entre els investigadors i la societat/pacients. Per aquest motiu, s'ha creat l'espai Col·labora, on la societat pot trobar les diferents iniciatives de participació amb la nostra institució, des d'un assaig clínic, un estudi tecnològic, donació de teixits, visites al centre, etc.

La nova pàgina web de l'Institut de Recerca Sant Joan de Déu dota al institut d’una nova eina de comunicació que permeti conèixer el treball científic desenvolupat al voltant els cinc programes de recerca: Neurociències, Càncer pediàtric, Resposta adaptativa, metabolisme i immunologia, Tecnologies de la salut i innovació i Grups clínics associats.

I la renovada web de la Fundació de Recerca millora l’accés a la informació de recerca dels diferents centres de la província d'Aragó Sant Rafael, principalment de grups consolidats i emergents, entre els quals s’hi troba el Grup GIES, format per docents i investigadors del Campus, i visibilitza tots els projectes de recerca de l'àmbit social i els diferents projectes en innovació.

Recerca