El saló Healthio ha comptat amb la presència del Campus Docent Sant Joan de Déu

• Publicado el 09 de maig de 2017

Els dies 3, 4 i 5 de Maig la Fira de Barcelona ha acollit la primera edició del saló Healthio, durant la qual s'han realitzat més de 300 xerrades i presentacions a càrrec de professionals, pacients i innovadors del sector de la salut.

El Saló Healthio centrat en la innovació tecnològica en l'àmbit de la salut i la millora de la docència en l'àmbit sanitari, ha comptat amb la presència del Campus Docent Sant Joan de Déu, entre els més de 95 estands que s'han presentat.

El Campus Docent, juntament amb membres del grup ViRVIG-UPC (Universitat Politècnica de Catalunya), ha presentat l'ús de la realitat virtual en l'ensenyament d'anatomia humana per a professionals de la salut. En l'estand es va mostrar diferents models anatòmics, com és per l'exemple el cor, el cerebel, el tòrax i abdomen, l'ull, entre d'altres, amb els quals els visitants van poder viure una experiència única de viatge per l'interior de les estructures anatòmiques d'una manera totalment immersiva. A més de la demostració presencial a l'estand, també es va poder veure un primer tast d'aquesta experiència virtual al programa "Els Matins" de Televisió de Catalunya a càrrec de la Dra. Esther Insa, professora del Campus Docent (veure vídeo en el minut 2:50).

Per al director científic del saló, el Sr. Jordi Serrano, Healthio ha presentat solucions i innovacions per a fomentar l'empoderament del pacient, a més de donar a conèixer els últims avenços en les cures de les persones. En un futur Healthio vol ser una plataforma d'intercanvi de coneixement i experiències pilot i comercials de les noves innovacions tecnològiques en els àmbits del benestar, la medicina personalitzada, l'envelliment, l'ensenyament en el sector sanitari, etc.

El Campus Docent Sant Joan de Déu agraeix a l'organització de Healthio l'oportunitat de poder participar en aquesta primera edició del saló.