Sessió inaugural del Postgrau en Seguretat i Qualitat Assistencial i Legal

• Publicado el 22 de febrer de 2018

El 14 de febrer es va realitzar la sessió inaugural de la 3a. edició del Postgrau en Seguretat i Qualitat Assistencial i Legal amb la taula rodona “Gestió i Qualitat”.

En la sessió inaugural van participar-hi com a ponents la Dra. Cristina García Fortea (Directora Hospital General del Parc Sanitari Sant Joan de Déu), el Dr. Miquel Pons Serra (Director mèdic de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona), la Dra. Ana Ochoa de Echagüen (Directora assistencial de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron – Institut Català de Salut). La moderació de la taula va estar dirigida per la Dra. Mª Luisa de la Puente Martorell, Cap Unitat Qualitat i Seguretat del Parc Sanitari Sant Joan de Déu.

Durant la sessió es va debatre sobre com hauria de gestionar-se la qualitat i la seguretat en els centres assistencials, mostrant especial interès en l’Hospital Sant Joan de Déu, el Parc Sanitari Sant Joan de Déu i l’Hospital de la Vall d’Hebron. Els tres ponents van exposar algunes de les experiències innovadores que s’estan realitzant en els seus centres, en matèria de reordenació de serveis, processos i la implicació que mostren els professionals davant els canvis. D’altra banda, durant la taula rodona es va parlar de la importància de la qualitat com un dels elements claus de la gestió hospitalària, així com de la importància que tenen els pacients i les seves famílies en tot el procés terapèutic.

Aquesta nova edició del postgrau en Seguretat i Qualitat Assistencial, codirigit per la Dra. Dolors Miguel del Campus Docent Sant Joan de Déu, finalitzarà el proper desembre.

Postgrau