S'inicia el curs 2009/2010 el Grau d'Infermeria a l'Escola Universitària d'Infermeria Sant Joan de Déu

logo eui.jpg

Amb el nou curs comença així l'impartició d'aquest nou ensenyament.

Aquest ensenyament està organitzat d'acord amb el Pla d'Estudis homologat, que coincideix en línies generals amb el dels altres centres homòlegs, adscrits o integrats a la Universitat de Barcelona.

L'ensenyament d'Infermeria integra un conjunt sistemàtic i coherent de matèries que permet a l'estudiant obtenir una formació adequada en l'àmbit de la professió d'Infermeria i accedir al títol de Graduat en Infermeria.

El Grau té com a objectiu principal formar infermers capacitats per identificar, avaluar i actuar en les necessitats de salut i de cures de persones sanes o malaltes. Aquests infermers han de disposar de:

- Coneixements amplis de ciència infermera, ciències de la salut, humanes i socials, que donin resposta a necessitats i expectatives de salut.
- Habilitats per a l'aplicació de cures infermeres.
- Capacitat d'establir relacions positives amb les persones assignades al seu càrrec.
- Principis ètics, respecte als valors i drets individuals, per mantenir en qualsevol situació la dignitat de les persones.
- Ús del pensament crític, la pràctica reflexiva i la metodologia científica.
- Habilitats per donar a conèixer els treballs i les investigacions.

Mitjançant la realització de pràctiques, es pretén incorporar valors professionals i fer atenció als problemes de salut més rellevants en les àrees de Medicina, Cirurgia, Obstetrícia i Ginecologia, Pediatria, Psiquiatria i altres àrees clíniques que permetin integrar en la pràctica professional els coneixements, les habilitats i actituds de la Infermeria.

Les dates de matrícula d'alumnes nou ingrés són:

Del 21 al 27 de juliol, ambdós inclosos, alumnes admesos en 1a preferència.
 Del 3 al 8 de setembre, ambdós inclosos, alumnes resta de preferències.

Per a més informació del Grau contactin amb la secretaria del centre:

Escola Universitària d'Infermeria                       Santa Rosa, 39-57
Sant Joan de Déu                                        08950 - Esplugues   (Barcelona)
Web: http://www.santjoandedeu.edu.es                Tel. 93 2800949  Fax. 93 6006112
E-mail: eui@santjoandedeu.edu.es