Tendéncies de les professions sanitàries en els propers 15 anys

• Publicado el 28 de novembre de 2008

logo.jpg
L'Institut d'Estudis de la Salut (IES) ha endegat un debat virtual per tal d'obtenir l'opinió de professionals i coneixedors representatius sobre la situació de les professions sanitàries

L’Institut d’Estudis de la Salut (IES) està duent a terme en aquests darrers mesos un seguit d’estudis per conèixer de forma quantitativa i qualitativa quina és la situació demogràfica, social i laboral d’alguns col•lectius de professionals.

Un dels aspectes més interessants, però alhora més difícils, és saber l’opinió sobre el futur de cadascuna de les professions.

Amb aquesta finalitat, s’ha endegat un debat virtual que ara presentem per tal d’obtenir aquest tipus d’informació. S’han seleccionat cinc professions diferents, s’ha dissenyat un debat per a cadascuna d’aquestes i s’ha demanat la participació de professionals representatius i coneixedors de la realitat de cada àmbit.

Amb això també es vol innovar i provar una metodologia de debat i cerca d’opinió que no és habitual.

Aquesta experiència de compartir coneixement us serveixi per aprendre i adquirir noves visions del futur de la vostra professió.

Vegeu la web  E-Debat