"Tot és possible si a més de l'esforç poses el cor en fer les coses" és un del lemes que més caracteritzen a la professora Jennifer Suárez

• Publicado el 29 de abril de 2019

Jennifer Suárez, professora i antiga estudiant del Campus Docent, ha rebut el premi de la Societat Catalano-Balerar d'Infermeria per a Joves Talents, dins de la categoria de Docència.

L’acte de lliurament del premi de la III Convocatòria dels Premis 2019 va tenir lloc el passat 10 d’abril a les 19 hores, a l’Auditori de la Societat Catalano-Balear d’Infermeria.

L'any 2014 Jennifer Suárez, quan cursava segon de Grau en Infermeria al Campus Docent, va ser nomenada pels seus companys com a intermediària amb els estudiants de l'Escola d'Infermeria de Sant Joan de Déu de Mabesseneh a Sierra Leone, amb qui el Campus té un programa d'agermanament des del 2008.

Aquest nomenament va propiciar el seu primer viatge al país, durant el qual va prendre consciència de les necessitats de l'Escola, en àmbits com les habilitats clíniques i el desenvolupament de les pràctiques clíniques als centres.

Per aquest motiu al 2017, mesos després de graduar-se com infermera, va traslladar-se a Sierra Leone, on va estar tot un curs acadèmic. Durant aquest temps va poder participar en l'organització del currículum acadèmic de les infermeres SRN (State Registerd Nurse) per a poder assolir la certificació i acreditació, tant del centre com de la titulació. Part del seu treball va consistir a dissenyar protocols i documentació vinculada als processos interns de l'Escola, la generació d'evidències i la formació del professorat. Tanmateix, també, va poder desenvolupar docència en diferents assignatures teòriques i teòrico-pràctiques.

Actualment, la professora Jennifer Suárez compagina la docència al Campus Docent dins del Grau en Infermeria i en Cicles Formatius, amb una estada anual de quatre mesos a Mabesseneh per vetllar i monitoritzar els períodes d'estades clíniques dels estudiants SRN de l'Escola d'Infermeria.

Tot l'equip de professionals felicita a la Jennifer Suárez per aquest reconeixement.

Premis SCBI per a joves talents en infermeria

Els premis de la Societat Catalano-Balear d'Infermeria per a Joves Talents volen premiar a joves talents, entre 23 i 35 anys, de la infermeria catalana i balear, amb projecció de futur en el món de la infermeria amb l'objectiu de visibilitzar-los dins de la disciplina. Anualment s'atorguen 10 premis en 10 categories diferents: Gestora, Doctora en Ciències de la Salut, Atenció Primària i Comunitària, Atenció Hospitalària, Atenció Sociosanitària, Innovació i Emprenedoria, Docència, Recerca, Estudiant i SCBI.