Tres beques per a professionals d’infermeria de l’Hospital de Lunsar (Sierra Leone)

• Publicado el 26 de febrer de 2018

El Campus Docent Sant Joan de Déu concedeix tres beques a treballadors de l’Hospital de Lunsar per cursar estudis superiors d’infermeria (SNR).

Els tres professionals seleccionats podran cursar estudis superiors d’infermeria (State Registered Nurse) a l’escola d’infermeria de Mabessenh (Sierra Leone), agermanda des del 2007 amb el Campus Docent Sant Joan de Déu.

La Dra. Amèlia Guilera, directora del Campus Docent, la Sra. Judit Boluña, responsable econòmica, financera i serveis generals, i la Sra. Jennifer Suárez, professora del Campus, van mantenir reunions personalitzades amb els quatre infermers seleccionats. Durant les quals es va parlar sobre la seva participació en el projecte de formació continuada impulsada pel Campus Docent i se’ls va felicitar per haver superat l’examen d’admissió als estudis superiors d’infermeria.

Es va aprofitar l’ocasió per comunicar als infermers que tots havien estat seleccionats per rebre una beca i seguir la seva formació. Dels quatre professionals, tres seran becats pel Campus Docent i un per l’Hospital de Lunsar; les quatre beques inclouen la matrícula del curs i el salari íntegre mentre duri la formació, d’aquesta manera els estudiants podran dedicar-se plenament al seu estudi.

Tots els professionals seleccionats es comprometen a superar satisfactòriament els diferents cursos i en finalitzar han de presentar els seus serveis professionals a l’Hospital de Lunsar, durant un període de tres anys.

Aquestes beques ajuden a molts estudiants i professionals d'infermeria de Sierra Leone a seguir la seva formació, malgrat la situació econòmica i social del país i la falta de recursos econòmics de molts d'ells. D'altra banda el Campus Docent també inverteix en la millora de les instal·lacions de l'escola a través de donacions de material per a l'aula d'habilitats clíniques, informàtica, mobiliari, biblioteca, i la construcció de les residències d'allotjament (Hostels).

Solidaritat