Un projecte del Campus Docent finalista a la VIII Edición del Premio a la Mejor Iniciativa de Hospitalidad 2017

• Publicado el 10 de febrer de 2017

Alba Saladié i Marina Prieto, estudiants de 3er del Grau en Infermeria, són les responsables del projecte Voluntariado con personas refugiadas en el Campo de Katsikas, que opta al Premio a la Mejor Iniciativa de Hospitalidad 2017 de l’Orde Hospitalari Sant Joan de Déu, província Aragó San Rafael.

La idea del projecte va néixer arrel de les notícies aparegudes en els mitjans de comunicació, on dia a dia es van coneixent noves informacions sobre la situació dels refugiats en els camps de Grècia. Les estudiants Alba i Marina van decidir conèixer de primera mà la situació que es viu en els camps de refugiats. Així, que varen posar-se en contacte amb cooperants per engegar una campanya de recollida de material mèdic i sanitari de primera necessitat.

El projecte es va dur a terme amb col·laboració del Campus Docent Sant Joan de Déu i el passat estiu les estudiants es van desplaçar al camp de refugiats juntament amb el material recollit. Durant la seva estada van poder col·laborar amb els projectes de salut comunitària que desenvolupen diferents organitzacions de cooperants.

El procés de votació és exclusiu per membres dels centres de l’Orde Hospitalari Sant Joan de Déu, província Aragó San Rafael i finalitzarà el proper 1 de març.