Una estudiant del Campus Docent rep la beca de la Fundació Corachan

• Publicado el 22 de juliol de 2019

L’Ikram Allaoui, estudiant recentment titulada del Campus Docent, ha estat aquest l’any una dels guanyadores de la beca de la Fundació Corachan.

El dimecres deu de juny, la Fundación Corachan, va fer entrega de les seves beques per cursar màsters o postgraus a les vuit estudiants d’infermeria amb millor expedient acadèmic de les universitats de Barcelona i una d’elles va ser una estudiant del Campus Docent Sant Joan de Déu.

Durant l’acte, la patrona de la Fundació Corachan, l’Arantxa Moll va ser una de les encarregades d’entregar les beques, va donar l’enhorabona als guanyadors i va posar en relleu el seu compromís i implicació en la seva formació acadèmica.

Gràcies a aquestes beques, les estudiants guardonades de la promoció 2015-2019 podran optar a la formació del màster o postgrau en ciències de la salut que més els interessi.

Del nostre centre va ser premiada l’Ikram Allaoui, de 4rt curs del Grau en Infermeria, de qui volem destacar la seva excel·lent trajectòria, la seva estima per la professió i la seva actitud generosa i col·laboradora. Des del Campus Docent la felicitem i esperem que gaudeixi del premi i d’aquest merescut reconeixement als quatre anys de formació universitària amb nosaltres. Enhorabona, Ikram!

Grau