Una estudiant del Campus Docent rep una beca de la Fundació Corachan

• Publicado el 06 de juliol de 2016

L’estudiant de quart curs del Grau en Infermeria, Olga Férriz Haro, va rebre el passat 5 de juliol una de les beques atorgades per la Fundació Corachan per a cursar estudis superiors.

La Fundació Corachan convoca anualment cinc beques de formació per als millors alumnes del Grau en Infermeria dirigides a les universitats en que els seus estudiants realitzen estades de formació a la Clínica Corachan. Aquestes beques van néixer amb la finalitat de reconèixer l’excel·lència i el rendiment acadèmics dels estudiants, fomentar la formació en estudis superiors (màsters i postgraus) i promoure el desenvolupament de les competències científiques i humanístiques entre tots els estudiants d’infermeria.
Actualment se’n beneficien alumnes de 5 centres d’infermeria entre els quals es troba el Campus Docent Sant Joan de Déu.