VISITA DE 1er DAS ALS ARXIUS DE SANT JOAN DE DÉU

• Publicado el 16 de febrer de 2016

Les alumnes de 1er de Documentació i Administració Sanitària hem visitat aquest dilluns 15 de febrer els arxius d’historial clínic de l’Hospital Materno-Infantil Sant Joan de Déu i del Parc Sanitari, els dos ubicats dintre d’aquest darrer.

Aquesta visita forma part del programa del Mòdul Professional 4, Unitat Formativa 2 - L’Arxiu Clínic, i pretén que l’alumne tingui un primer contacte amb un arxiu autèntic i entengui millor tot el que estudia a classe. També hi ha hagut d’un agradable passeig visitant les instal·lacions del Parc Sanitari, Centre on molts dels nostres alumnes fan les seves pràctiques. Gràcies a tot el personal que ens ha atès tan bé!!!