Visita del Germà Michael Koroma, director de l’Hospital i l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh

• Publicado el 05 de desembre de 2016

El passat mes de Novembre el Campus Docent va rebre la visita del Germà Michael Koroma, director de l’Hospital i l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh (Sierra Leone) agermanada amb el Campus Docent Sant Joan de Déu des de 2007.

El Campus Docent Sant Joan de Déu va establir el 2007 un programa d’agermanament amb l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh (Sierra Leone)  amb l’objectiu de millorar la formació dels infermers/es. El programa dota a l’Escola de Mabesseneh de recurs i material didàctic, a més del desenvolupament un programa de beques d’estudi per alumnes amb problemes econòmics.

Sierra Leone és un país de l’Àfrica Occidental  amb unes elevadíssimes taxes de mortalitat infantil, molt castigat per la malària i on la gran majoria de la seva població viu sense llum i aigua potable; i que el 2014 va patir una greu epidèmia d’Ebola. Sierra Leone és un dels països més pobres del món, amb unes condicions i estructures sanitàries molt deficients que no aconsegueixen donar la cobertura necessària a tota la població.