Web Mèdica Acreditada

wma.JPG
L'Escola rep el certificat que l'acredita com a model de portal web especialitzat en l'àmbit de la infermeria amb continguts rigorosos que donen valor a la nostra disciplina d'acord amb els seus postulats ètics i professionals.

L'any 2008 l’Escola Universitària d’Infermeria Sant Joan de Déu, organització adscrita a la Universitat de Barcelona i situada a Esplugues de Llobregat, va decidir transformar íntegrament la seva pàgina web en un portal web de comunicació professional, dirigit tant als alumnes del centre com a aquells professionals de la infermeria que desitgessin trobar continguts publicats amb rigor científic en la nostre especialitat, la infermeria.

La nostra aposta era oferir un canal comunicatiu especialitzat en infermeria que recollís la diversitat professional que actualment presenta la nostra disciplina. Es buscava oferir informació especialitzada en les seves diferents tipologies que per la dimensió que ha adquirit es plantejaven enfocaments diferents amb necessitats diferents.

El segell emès per l'organisme Web Mèdica Acreditada acredita el treball realitzat durant aquest temps tant en el disseny i programació del portal web com en el treball de dinamització de continguts que realitzem diàriament. I, al mateix temps, ens anima a dur a terme nous projectes en l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i Comunicació aprofitant les seves potencialitats i situant la nostra disciplina en el lloc que es mereix.