XII Seminari d’Investigació i Workshop del Programa de Doctorat en Infermeria i Salut

• Publicado el 04 de desembre de 2019

La Dra. Lorena Molina, el Dr. Juan Roldán, la Dra. Dolors Miguel i la Dra. Bàrbara Hurtado participen al XII Seminari d’ Investigació en Infermeria i al II Workshop del Programa de doctorat en Infermeria i Salut organitzades per la Universitat Rovira i Virgili, a finals de novembre.

La Dra. Lorena Molina va presentar el seu projecte: Estudi experimental aleatoritzat per avaluar si els cursos de Ressuscitació Cardio-Pulmonar en format mixt; 'On line moodle' més presencial reduït són tan eficaços com els cursos en format exclusivament presencial, que realitza en col·laboració amb el Consell Català de Ressuscitació (CCR) a la taula rodona d’ Innovació en recerca Infermera.

Per altra banda, El Dr. Juan Roldán va participar a la taula rodona de “Tesis en Línia de recerca Infermera de Salut Mental i Addiccions: Instruments d’ Anàlisi Mesura” com a moderador i expert en la temàtica.

La Dra. Dolors Miguel i la Dra. Bàrbara Hurtado van participar a la taula rodona sobre “Dimensions de la cura: gènere, família i comunitat”.

Aquesta activitat va ser organitzada per la Universitat Rovira i Virgili, la Facultat i Departament d’ Infermeria URV, el Grup d’ Investigació “ Infermera Avançada” (SGR 380) i coordinat per la Dra. Carme Ferré Grau, del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili.