XXIII Jornades d'Estudiants d'Infermeria

aci.gif

26 i 27 de Març de 2009 (Pineda de Mar).

Alumnat del nostre Centre hi participaran com a assistents, presentant treballs o com a membres del Comitè Organitzador (10 dels nostres alumnes presentaràn pòsters).

Els propers 26 i 27 de març de 2009 se celebren a Pineda de Mar, les XXIII Jornades d'Estudiants d'Infermeria que fa anualment l'Associació Catalana d'Infermeria. El tema principal és "Tenir cura amb seguretat".

Com cada any, hi haurà presència i participació de l'alumnat del nostre Centre com a assistents, presentant treballs i com a membres del Comitè Organitzador.

Enguany 10 dels nostres alumnes de 1r, 2n i 3r curs presenten 5 pòsters, tots ells tutoritzats per un/a professor/a de la nostra Escola.

Més informació.