Cloenda del Curs de Cuidadors de persones amb dependència

cloendacurs2009.jpg

En data 10 de febrer de 2009 s'ha fet entrega dels diplomes de la 6a i 7a promoció de Curs de Cuidadors de persones amb dependència.

L'acte ha estat presidit per la Sra. Amèlia Guilera, directora del Centre Docent Sant Joan de Déu que ha donat la benvinguda als alumnes, el germà Joaquim Erra ha estat el ponent de la conferència de clausura que ha versat sobre la importància del tenir cura en la societat actual.

Posteriorment han intervingut la representant de Caritas Barcelona, la Sra. Inma Mota i la directora del curs la Sra.Àngels Pedrola.

L'acte final ha estat el lliurament de diplomes als 34 alumnes. Com sempre ha estat un acte molt entranyable, on no han faltat les fotografies i el vídeo de rigor.

El proper mes d'abril s'iniciaran les 8a i 9a edicions del curs.

Es poden consultar les fotografies als següents enllaços:

Fotografia de grup 1.

Fotografia de grup 2.