Màster Universitari en atenció emocional a l’infant hospitalitzat segons el model Child Life per la Universitat de Barcelona

• Publicado el 31 de març de 2016

El Màster pretén formar professionals de l'àmbit assistencial clínic i psicosocial en pediatria perquè siguin capaços de desenvolupar el model d'atenció Child Life.

El Màster l’organitza el Campus Docent Sant Joan de Déu, conjuntament amb l’Hospital Sant Joan de Déu, i té titulació de la Universitat de Barcelona. El Campus Docent té més de vint anys d’experiència en l’organització de cursos de postgrau i màsters, tant propis com títols UB. També organitza formació de màster universitari en l’àmbit social des del curs 2015-16. D’altra banda, l’Hospital Sant Joan de Déu és un Hospital Universitari que té establert conveni amb la Universitat de Barcelona i l’Hospital Clínic. És la seu de la docència de pediatria i obstetrícia de la UB.