Evaluación del pensamiento crítico en profesionales enfermeros de hospitalización, según el modelo circular de Alfaro-Lefevre

A través d'aquest formulari indica'ns els teus dubtes i consultes sobre la formació que desenvolupa el Campus Docent Sant Joan de Déu o bé sobre el centre.

Image CAPTCHA
Introdueix els caràcters que es mostren en la imatge.

A través d'aquest formulari indica'ns els dubtes i/o suggeriments referents a la teva formació. Et respondrem al més aviat possible.

Image CAPTCHA
Introdueix els caràcters que es mostren en la imatge.

Investigador principal: Esperanza Zurigel
Equip d´investigadors: M. Teresa Lluch, Anna Falcó, Sandra Agustino, M. Carmen Gomez i Juan Roldán
Entitat organitzadora: COIB
Entitat Finançadora: COIBNúm. d´expedient: PR-1820-14
Finançament: 7.260 €
Data d´inici i acabament: setembre 2014-desembre 2016.
 

Zuriguel Perez, E., Lluch Canut, M. T., Falco Pegueroles, A., Puig Llobet, M., Moreno Arroyo, C., & Roldan Merino, J. (2015). Critical thinking in nursing: Scoping review of the literature. International journal of nursing practice, 21(6), 820-830.

Zuriguel‐Pérez, E., Falcó‐Pegueroles, A., Roldán‐Merino, J., Agustino‐Rodriguez, S., Gómez‐Martín, M. D. C., & Lluch‐Canut, M. T. (2017). Development and psychometric properties of the nursing critical thinking in clinical practice questionnaire. Worldviews on Evidence‐Based Nursing, 14(4), 257-264.

Zuriguel-Pérez, E., Falcó-Pegueroles, A., Agustino-Rodríguez, S., del Carmen Gómez-Martín, M., Roldán-Merino, J., & Lluch-Canut, M. T. (2019). Clinical nurses's critical thinking level according to sociodemographic and professional variables (Phase II): A correlational study. Nurse education in practice, 102649.

Zuriguel‐Pérez, E., Lluch‐Canut, M. T., Agustino‐Rodríguez, S., Gómez‐Martín, M. D. C., Roldán‐Merino, J., & Falcó‐Pegueroles, A. (2018). Critical thinking: A comparative analysis between nurse managers and registered nurses. Journal of nursing management, 26(8), 1083-1090.


 

Català
Categoría proyecto: 
Finalizado / en curso: