1er Premi en format pòster dels/de les alumnes de primer curs de Diplomat/da en Infermeria

poster.JPG
Els/les alumnes de primer curs de Diplomat/da en Infermeria guanyen el 1er Premi en format pòster de les XXII Jornades Catalanes d'estudiants d'Infermeria.

L’Escola Universitària d’Infermeria Sant Joan de Déu s’adhereix cada curs acadèmic a les Jornades Catalanes d’estudiants d’Infermeria que organitza l’Associació Catalana d’Infermeria.

Els/Les alumnes dels tres cursos que integren la Diplomatura, presenten en el primer semestre un projecte per desenvolupar. La direcció de l’Escola i la Comissió de Recerca avaluen els estudis. Cada projecte dels/de les alumnes acceptat, la Comissió els hi adjudica una tutora de l’escola.

Aquest curs acadèmic 2007/08, han estat presentats a les Jornades 5 treballs. Un ha obtingut el 1er premi en format pòster.

• Les infermeres amb col•laboració en ONG. Autores: Carolina Rodríguez, Paula Sau i María Sánchez. 1er Premi

Tutora: Carme Vega

• Riscos biològics i pràctica infermera. Autores: Rebeca Bau i Laura Grima. Tutora: Dolors Miquel.

• Dol i pràctica infermera. Autores: Daniel Rodríguez i Neus Soler.Tutora: Àngels Pedrola.

• Educació sexual per invidents. Autores: Patrícia Gutierrez i Jéssica Guallar.
  • Tutora: Anna Cano.

• Els canvis en la reanimació cardiovascular en l’any 2005. Autores: Natàlia Requesens i Andrea Siurana.Tutora Núria Roca