Jornada de portes obertes

Dolors Miguel com a responsable del procés de captació ens fa una breu resenya de l'impacte que han tingut les jornades de portes obertes per al curs 2008/09.

Com cada any hem obert les Portes de l’Escola Universitària d’Infermeria i del Centre Docent Sant Joan de Déu a les persones interessades pels serveis educatius que oferim.

Les primeres dues sessions informatives van ser les del Cicle de Grau Mitjà Técnic en Cures Auxiliars d'Infermeria. Al matí hi van assistir 10 famílies interessades, i totes van fer la preinscripció al curs; a les 18:15h de la tarda van realitzar la preinscripció. Tenint en compte que hi ha 30 places a cobrir, estem contents amb el total de sol·licituds presentades en aquest acte (25). En l’actualitat i per diverses vies, tenim plena la preinscripció del Cicle pel curs 2008-09 i s'ha obert una llista d'espera.

A la Diplomatura d'Infermeria l’assistència va ser de 24 persones al matí i 30 a la tarda.

Les vies de conèixer el dia de portes obertes segons les dades que ens van facilitar, van ser d'una part, per la informació que van rebre prèviament al Saló de l’Ensenyament per part nostra, d’una altra des del propi Institut i una molt significant per nosaltres, que era per algun amic que havia estudiat o estudiava a la nostra escola.

En aquestes Jornades hi participen alumnes que estudien amb nosaltres i els ensenyen les instal·lacions, guien els/les futurs/es estudiants i responen les seves preguntes. Aquest fet fa que existeixi una comunicació més propera entre ells/es.