Inici curs 2021-2022 - Cicles Formatius

• Publicado el 15 de setembre de 2021

Mesures específiques i indicacions en relació amb la prevenció i control de la COVID-19 durant el nou curs escolar.

Benvolguts/des alumnes,

El curs acadèmic 2021-2022 s’ha iniciat amb l’arribada de l’alumnat dels CFGM de TCAI i TCAE virtual. Posteriorment, el dia 20 de setembre s’incorporaran els/les estudiants dels CFGS d’Integració Social i de Documentació i Administració Sanitàries.

D’aquesta manera, el curs acadèmic es durà a terme amb la presencialitat del 100% dels nostres alumnes, i la seva continuïtat al llarg dels mesos quedarà supeditada a l’evolució de la pandèmia.

En aquest sentit, i seguint les directrius del Departament d’Educació, el Campus Docent Sant Joan de Déu ha dut a terme el Pla d'Organització de Centre. En aquest document s'especifiquen les mesures, tant organitzatives com de gestió de casos i sanitàries, que s’han de tenir en compte per anar desenvolupant la docència durant tot el curs.

Desitjar-vos un molt bon inici de curs.

Equip de Cicles Formatius,
Campus Docent Sant Joan de Déu