Estudis Avançats en Exclusió Social

El Màster Universitari d'Estudis Avançats en Exclusió Social és una proposta per formar professionals i investigadors que puguin estudiar els discursos sobre la inclusió/exclusió social i les tensions, dilemes i innovacions de la intervenció social.

Així mateix, s'analitza la incidència que tenen les polítiques públiques i els marcs institucionals en la pràctica professional, aportant una visió globalitzadora i preventiva de les situacions d'exclusió i que contempli els seus efectes en els subjectes.

Respon a la necessitat de reflexionar sobre les pràctiques professionals i les noves formes d'intervenció d'acord amb la complexitat de les situacions d'alguns grups de població (persones en situació de sense llar, joves migrants, infància i adolescència, salut mental, joves, etc.).

D'acord amb aquests objectius es promouen investigacions i pràctiques socials especialitzades que puguin donar resposta a les necessitats i drets bàsics de les persones en situació d'exclusió socials en el context actual.

Aquest Màster està organitzat pel Campus Docent Sant Joan de Déu i la Facultat d'Educació de la Universitat de Barcelona, i compta amb el suport i col·laboració del GRECS (Grup de Recerca en Exclusió i Control Social) del Departament d'Antropologia de la Universitat de Barcelona.

Més informació a la web de la Universitat de Barcelona

Vídeo informatiu