Màster en teràpia neural mèdica i odontològica

La Teràpia Neural i la Odontologia Neurofocal han esdevingut un mètode terapèutic i diagnòstic molt utilitzat a Europa i Llatinoamèrica, i amb una demanda creixent tan per part dels professionals com dels pacients. Les 11 edicions realitzades des del Campus Docent Sant Joan de Déu – Universitat de Barcelona, confirmen aquesta tendència.

Aquest Màster té 2 línies de formació diferenciades segons la titulació universitària dels professionals. Hi ha una part comuna de bases, conceptes i tècnica, i una altra part específica per a metges i odontòlegs que queda lligada a les competències pròpies de cada professió. Aquesta modalitat semi-presencial del màster va dirigida fonamentalment a metges i odontòlegs que viuen fora de la Península Iberica i que ja tenen una formació prèvia en TN.