Key Action 1: Mobilitat dels individus

Es tracta de proporcionar oportunitats perquè les persones millorin les seves habilitats, millorin la seva ocupabilitat i adquireixin consciència cultural. Sota la Key action 1, les organitzacions poden sol·licitar fons per executar projectes de mobilitat per oferir estudis estructurats, experiència laboral, observació d'ocupacions, capacitació i oportunitats d'ensenyament per al personal i els alumnes.

La Key Action 1 cobreix els quatre camps d'educació:

• Educació Escolar
  • Educació de Formació Professional
  • Educació Superior
  • Educació de Persones Adultes.

Mobilitat del personal

Barcelona és un ecosistema innovador. Es posiciona com a ciutat amfitriona per a visitants de diverses disciplines i amb objectius diferents. L'intercanvi de personal esdevé una eina forta que pretén oferir oportunitats per al desenvolupament professional, així com experiències d'aprenentatge interculturals. Els estudiants, el personal i els socis es beneficien d'aquestes pràctiques i esdeveniments.

Ainoa Biurrun: ainoa.biurrun@sjd.edu.es

Partners: Campus Docent SJD

Període: 2019-2020

Finançament: SEPIE Agencia Nacional

Nombre de mobilitzacions aprovades: 10

Acció: Mobilidad formación de staff

Mobilitat d'estudiants

Els estudiants internacionals són benvinguts al CDSJD. Per obtenir més informació sobre les nostres ofertes acadèmiques i informació pràctica per a estudiants internacionals, consulteu els programes d'intercanvi.

Els futurs estudiants poden posar-se en contacte amb l’equip d’admissió a través de l’adreça de correu electrònic següent:

ainoa.biurrun@sjd.edu.es