2n Premi per una comunicació presentada al Congrés d'Acupuntura

los-puntos-de-acupuntura.jpg

Una comunicació presentada per la Dra. Creu Forès i Mónica Badia del Màster d'Acupuntura de l'Escola, guanya el segon premi del Congrés.

El passat 24 i 25 d'Octubre, es va realitzar a Barcelona la 4ª trobada Internacional d’Acupuntura Mèdica.

Des del Màster de Medicina Tradicional Xina i Acupuntura, van presentar tres Comunicacions.

El segon premi correspon a la presentada per la Dra. Creu Forès i Mónica Badia,  “TRATAMIENTO DE LAS ÚLCERAS POR PRESIÓN (UPP) CON ACUPUNTURA: ESTUDIO DE SIETE CASOS”.

Les altres comunicacions tracten sobre les úlceres del peu diabètic, i sobre el tractament dels efectes secundaris de pacients amb quimioteràpia.

El proper dissabte 14 de Novembre a les 18 hores a l'Amfiteatre de la Escola, es presentaràn les 3 comunicacions a tots els alumnes actuals del curs de Acupuntura i als que segueixen Formació Continuada.