La Barcelona Magic Line finança un projecte per a Sierra Leone

• Publicado el 26 de maig de 2016

La BML finança el projecte del Campus Docent per a instal·lar la connexió a internet en l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh a Sierra Leone.

El passat 25 de maig va tenir lloc l’acte de cloenda de la Barcelona Magic Line 2016, durant l’acte es varen presentar els diversos projectes finançats amb els 232.454€ recaptats durant l’edició 2016. La Comissió d’Assignació d’Ajuts ha concedit una ajuda de 5.330€ al projecte presentat pel Campus Docent, amb el qual es realitzarà la instal·lació i el manteniment durant un any de la connexió a internet de l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh, Lunsar (Sierra Leone), agermanada amb el Campus Docent Sant Joan de Déu.