El Campus Docent Sant Joan de Déu mostra el seu compromís amb la societat i està realitzant des de fa temps accions per potenciar l’ocupabilitat dels seus graduats.

• Publicado el 14 de octubre de 2014

En concordança amb les directrius de la Comissió d’Ocupabilitat de la Universitat de Barcelona, al llarg del currículum del Grau en Infermeria, de manera transversal realitzem:

Un Pla d’Acció Tutorial, orientació en les sortides professionals, sessions informatives d’empreses de l’àmbit, estades curriculars en Centres de l’Ordre de Sant Joan de Déu arreu del territori nacional, captació dels nostres graduats per vincular-los laboralment en projectes del Campus, participació activa amb la Comissió d’ocupabilitat de la Universitat de Barcelona, creació d’un espai a la pàgina web amb noticies referents a la ocupació laboral, borsa de treball i link amb l’espai d’ocupabilitat de la Universitat de Barcelona.