Grau en Infemeria

libro.jpg

Llibre blanc del títol de Grauen Infermeria publicat per l'Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación. Trobaràs tota la informació sobre les característiques del nou model formatiu.

El Llibre Blac mostra el resultat del treball portat a terme per una xarxa d'universitats espanyoles amb l'objectiu explícit de realitzar estudis i supòsits pràctics útils en el disseny d'un Títol de Grau adaptat a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES).

Es tracta d'una proposta no vinculant que es presentarà davant el Consell de Coordinació Universitària i el Ministeri d'Educació i Ciència per a la seva informació i consideració. El seu valor com instrument per a la reflexió és una de les característiques del procés que ha envoltat la gestació d'aquest Llibre Blanc.

Accedeixi al Libre Blanc aquí