L'IL3 (de la UB) expedirà el títol del Màster en Diagnòstic Energètic i Acupuntura

acupuntura.png

Aquest màster s'imparteix a l'Escola Universitària d'Infermeria Sant Joan de Déu.

L'IL3 de l'Universitat de Barcelona, expedirà el títol del Màster en Diagnòstic Energètic i Acupuntura, que imparteix l' Escola Universitària d’Infermeria Sant Joan de Déu.

Aquesta formació que des de fa 7 anys  es desenvolupa a l'Escola, té el propòsit de que l'alumne obtingui la competència en el Diagnòstic Energètic i a la pràctica de la Acupuntura, amb capacitat per a l'exercici professional.

El Pla d'estudis és de 60 crèdits, en tres cursos acadèmics,amb 150 hores de pràctiques Clíniques en Dispensari, i un treball d'Investigació que ha permés presentar vàries ponències en Congressos Internacionals d'Acupuntura.

Més informació del màster clicant aquí.