Relleu a la Junta ADEIC (l'Associació de Directors d' Escoles d'Infermeria de Catalunya).

• Publicado el 16 de març de 2016

*

Un cop finalitzats els dos mandats previstos pels Estatuts de l’Associació, la Junta constituïda per:

Presidenta: Dra. Amèlia Guilera (Campus Docent Sant Joan de Déu. Fundació Privada).

Vicepresidenta: Dra. Montserrat Antonin (Escola Universitària d’Infermeria Gimbernat).

Secretaria: Dra. Isabel Pérez (Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna. Universitat Ramón Llull).

Tresorer: Dr. Joan Blanco (Facultat d’Infermeria. Universitat de Lleida).

Cessa en els seus càrrecs i dóna pas a la Junta següent:

• Presidenta: Dra. Roser Ricomà (Facultat d’Infermeria. Universitat Rovira i Virgili. La Universitat Pública de Tarragona).
  • Vicepresidenta: Dra. Montserrat Comellas (Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa).
  • Secretaria: Dra. Dolores Bardallo (Escola Superior d’Infermeria del Mar).
  • Tresorera: Sra. Carmen Valiente (Escola Universitaria de Ciències de la Salut de Manresa).